Megpróbálunk minden tőlünk telhető segítséget megadni a felhasználóknak a programrendszer megismerésével és a napi használatával kapcsolatban az alábbi módokon:
Minden munkanap reggel 8 és 16 óra között három kollégánk várja a hívásaikat, hogy segítsenek a kérdések megválaszolásában.
Munkatársainknak a következő elérhetőségeken, akár e-mail formájában is megküldhetik kérdéseiket, akik a lehető legrövidebb időn belül igyekeznek segítségükre lenni.
Kuti Krisztina: 06 (1) 422-25-39, krisztina.kuti@terc.hu
Petra Krisztián: 06 (1) 422-25-40, krisztian.petra@terc.hu
A TERC-ETALON programrendszer fejlesztése folyamatosan zajlik, amely azt eredményezi, hogy bizonyos programtámogatások csak az aktuális modulok teljes befejezése után készülhet el (felhasználói kézikönyv, video súgó stb.).
A TERC Kft Irodaházában általában havonta meghírdetésre kerülő egy napos (9-16 óráig tartó) oktatáson a TERC-ETALON programrendszer alapjait, újdonságait, fejlesztéseit valamint az ÖN adattár használatát lehet elsajátítani.
A program használatát elősegítendő, minden résztvevőnek biztosítunk térítésmentesen 7.000 kreditpont értékű heti alapcsomagot, melyet a tanfolyam végén adunk át.
Az oktatás részletes leírásáról, a jelentkezés folyamatáról és soron következő időpontjáról itt tájékozódhat: TERC-Etalon oktatás
Az etalon@terc.hu e-mail címre küldött leveleket közvetlenül a programfejlesztők, valamint a cég vezetése kapja meg a gyors és naprakész válaszok mihamarabbi megadása érdekében.
Megpróbálunk minden tőlünk telhető segítséget megadni a felhasználóknak a programrendszer megismerésével és a napi használatával kapcsolatban az alábbi módokon:
Minden hónap első keddjén nyílt napot tartunk irodaházunkban, amelynek keretében meglévő partnereink számára biztosítunk lehetőséget személyes konzultációra. Ügyfélszolgálati munkatársaink várják Önöket ha a progamok használatával van kérdésük, problémájuk.
Természetesen más napokon is lehetőség van személyes konzultációra (lehetőleg előre egyeztetett időpontban) konzultációs díj ellenében.
Induló új Webinar szolgáltatásunk keretében lehetőséget kívánunk nyújtani a költségvetés-készítő programcsomagjaink iránt érdeklődő új, valamint régi felhasználóink számára, hogy az internet segítségével otthonról, avagy munkahelyükről kényelmesen, a számítógép előtt ülve ismerkedjenek költségvetés-készítő programjainkkal, informálódjanak a TERC V.I.P. különböző verziói által nyújtott lehetőségekről. Ezen bemutatók fő céljai, hogy az új érdeklődőknek segítsenek eligazodni az eltérő tudású három változat (BRONZ, SILVER, GOLD) szolgáltatásai között. Régi programvásárlóinknál a használati különbségekre és az új funkciókra, valamint az ÖN adattárra helyezzük a hangsúlyt. A kb. egyórás bemutató után lehetősége van a maximum 15 fős érdeklődői csapatnak interaktívan kérdezni és meghallgatni a többiek kérdését és a válaszokat. Az előadásokat az igények figyelembevételével folyamatosan indítjuk. Kérje egyedi tájékoztatónkat a Webináron keresztül történő egyedi oktatások, betanítás, konzultáció ügyében.