logo

Aktuális állásajánlatok

 

 

 Kereskedelmi asszisztens

 

Főbb feladatok, munkák:

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, megrendelések felvétele, kiszolgálása
  • E-mailben, webshopon érkező ajánlatkérések, megrendelések feldolgozása
  • Szállítókkal történő kapcsolattartás, szállítói rendelések kezelése
  • Számlák, szállítólevelek, rögzítése, árak, mennyiségek ellenőrzése, adategyeztetések
  • Árlista, árajánlat készítése, Excel táblázatok kezelése
  • Értékesítő kollégák munkájának segítése, leválogatások, kimutatások, értékesítési riportok készítése
  • Ügyviteli rendszer használta rendelések, ajánlatokat, CRM események kezelésére
  • Adminisztráció és dokumentumkezelés
  • Webshop, weboldalak karbantartása, termékek felvitele, árak ellenőrzése
  • Futárrendelés, postázás, csomagok összekészítése

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Microsoft programok ismerete
  • Önálló, proaktív személyiség
  • Jó kommunikációs készség és kapcsolatteremtő képesség, szóban és írásban egyaránt
  • Minimum középfokú végzettség
  • Magas szintű számítógépes ismeretek elsősorban Excel, Outlook
  • Kreativitás, precíz, pontos, igényes, önálló munkavégzés
  • Ambíció és szorgalom
  • Terhelhetőség
  • Ügyfélorientált munkavégzés

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Kereskedelmi adminisztrációs tapasztalat
  • Webshop kezelés-üzemeltetési, weboldal szerkesztési tapasztalat
  • Valamilyen számlázó és ügyviteli szoftver (ERP) ismerete
  • Vectory vállaltirányítási szoftver ismerete

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony
  • Igényes, barátságos munkakörnyezet
  • Kihívást jelentő, változatos, felelősségteljes feladatok
  • Biztos munkahely, összeszokott támogató csapat, jó munkahelyi légkör

 

Milyen nálunk dolgozni?

 

A TERC Kft. csapata közel 40 fő, ami 5, önállóan dolgozó üzletágat foglalm magába – most a CAD üzletág keres új csapattagot.

Fő feladatunk az építőipari tervező, kivitelző cégek kiszolgálása CAD szoftverekkel, illetve speciális nyomtatókal (plotterek) és ezek kellékeivel. Elsősorban a nyomtató kellékanyagok forgalmazásában kellene segíteni, annak minden feladatával a vevők, vevői ajánlatok, rendelésektől a szállítókkal való kapcsolattartásig. Van több webshopunk, weboldalaink, ezek karbantartása is a feladatok között van. Fontos, hogy az un. digitális készségeid meglegyenek, legalább haladó, középhaladó szinten.

 

Jelentkezését – amelyet a GDPR előírásainak megfelelően kezelünk – a fizetési igény megjelölésével a titkarsag@terc.hu e-mail címen várjuk.

 

 


scrollUp