logo

Aktuális állásajánlatok

Magyarország legnagyobb építési információs tevékenységet folytató vállalkozása irodaházába (TERC IRODAHÁZ 1149 Budapest, Pillangó park 9.) az alábbi feladatokra keres kollégákat:

Gazdasági elemző munkatárs

CAD Stúdió - Kereskedelmi asszisztens

 

Gazdasági elemző munkatárs

Főbb feladatok, munkák:

 

Könyvelés és bérszámfejtés kiszervezése okán keresünk új munkatársat, aki szívesen vesz részt az új pozíció feladatainak kialakításában.

  • éves üzleti terv elkészítése üzletági bontásban, havi terv-tény elemzés értékelése táblázatos kimutatásokban, szöveges kiegészítésekkel,
  • egyéb, rendszeres elemzések készítése pénzügyi és üzleti eredményekről,
  • költséghely elemzés,
  • könyvelőkkel és bérszámfejtéssel való aktív kapcsolattartás,
  • kontrolling riportok elkészítése,
  • teljesítési igazolások kontrolálása,
  • főkönyvi kivonat elemzése, kiegészítő melléklet elkészítése,
  • banki aktív kapcsolattartás,
  • szabályzatok folyamatos felülvizsgálata,
  • leltározás elkészítése, ellenőrzése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • minimum 5 év tapasztalat kontrolling / pénzügy / számvitel területen,
  • pénzügyi-számviteli felsőfokú végzettség (mérlegképes könyvelői képesítés előny),
  • analitikus szemléletmód, pontos, precíz munkavégzés,
  • önálló, felelősségteljes, gyors munkavégzés,
  • problémamegoldó személyiség,
  • MS Excel program kiváló ismerete (függvények, pivot tábla, Power Query)

Amit kínálunk:

  • stabil vállalati háttér,
  • 100 %-ban bejelentett, teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony,
  • fix munkaidő (8-16 óra),
  • ingyen kávé,
  • csütörtökönként gyümölcsnap,
  • ingyenes, őrzött parkolóhely
  • kihívást jelentő, változatos feladatok,
  • jól megközelíthető, zöldövezeti munkahely

A pályázatot – amelyet a GDPR előírásainak megfelelően kezelünk – a fizetési igény megjelölésével várjuk a titkarsag@terc.hu címre.


CAD Stúdió - Kereskedelmi asszisztens

Főbb feladatok, munkák:

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel
  • E-mailben, webshopon érkező ajánlatkérések, megrendelések feldolgozása
  • Szállítókkal történő kapcsolattartás, szállítói rendelések kezelése
  • Számlák, szállítólevelek rögzítése
  • Árlista naprakészen tartása, árajánlat készítése
  • Excel táblázatok kezelése
  • Értékesítő kollégák munkájának segítése
  • Ügyviteli rendszer használata, CRM események kezelése
  • Adminisztráció és dokumentumkezelés
  • Webshop, weboldalak karbantartása, termékek felvitele, árak ellenőrzése
  • Futárrendelés, postázás, kisebb csomagok összekészítése

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Microsoft programok ismerete - elsősorban Excel, Outlook
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, szóban és írásban egyaránt
  • Kreativitás; precizitás
  • Képesség önálló, valamint csapatban való munkavégzésre
  • Ambíció és szorgalom
  • Ügyfélorientált attitűd

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Kereskedelmi adminisztrációs tapasztalat
  • Webshop kezelési/üzemeltetési gyakorlat, weboldal szerkesztési gyakorlat
  • Számlázó és ügyviteli szoftverben (ERP) való jártasság
  • Vectory vállalatirányítási szoftver ismerete

 

Amit kínálunk:

  • 100 %-ban bejelentett, teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony
  • Munkaidő: 8:00-16:00 - Nincsenek túlórák!
  • Cafeteria (SZÉP kártya) – Nettó 37.500 Ft
  • Ingyen kávé
  • Csütörtökönként gyümölcsnap
  • Irodai masszázs (munkaidőn belül)
  • Ingyenes, őrzött parkolóhely
  • Ping-pong lehetőség, melyet akár ebédidőben, akár munkaidőn kívül igénybe vehetsz
  • Igényes, barátságos munkakörnyezet
  • Kihívást jelentő, változatos feladatok
  • Biztos munkahely, összeszokott támogató csapat, jó munkahelyi légkör

Csatlakozz hozzánk, ahol biztos lehetsz benne, hogy jól fogod érezni magad! Segítőkész kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre, ha kérdésed lenne!

A pályázatot – amelyet a GDPR előírásainak megfelelően kezelünk – a fizetési igény megjelölésével a következő címre kérjük eljuttatni: allas@terc.hu

 


scrollUp