Rendszer feltételek |
|
---|---|
Legalább Pentium 4 processzor |
|
1 GB RAM |
|
Internet elérés (telepítéshez, frissítésekhez) |
|
500 MB tárhely |
|
Windows 10 (32/64 bit) A program futtatható még Win7, Win8, Win8.1 rendszereken is, de a Microsoft |
|
Nyomtató vagy telepített PDF printer |
|
USB port a hardverkulcs csatlakoztatásához |
|
1024 x 768-as képpontos képernyőfelbontás |
Reméljük, felkeltettük érdeklődését a TERC V.I.P. GOLD, SILVER és BRONZ programrendszerek sokrétű tudásával és egyszerű használatával kapcsolatban. A végleges döntése előtt kérjük, fáradjon el irodaházunkba, ahol munkatársaink személyesen bemutatják az éles programot működés közben az Ön igényei és felhasználási célja szerint. Önnek is meg kell ismerkednie programjainkkal, hogy megkönnyíthessük munkáját a költségvetések készítésében. Várjuk irodaházunkban.
Új szolgáltatásunk keretében Ön a saját gépe mellől élesben is kipróbálhatja, tesztelheti a TERC V.I.P. GOLD programrendszert. Ezen internetes szolgáltatás keretében megosztottunk egy TERC gépet, amelyen TERC V.I.P. GOLD található, a TeamViewer programrendszer és egy időhöz kötött belépési kód segítségével kipróbálható. Ez egy ingyenesen igényelhető tesztelési lehetőség, amelyben bizonyos szolgáltatások nem kerülnek engedélyezésre (nyomtatás, költségvetés letöltése stb.). Lehetőség van a TERC V.I.P. GOLD programrendszer időszakos (napi) bérlésére is, amely esetben nincsenek a fent említett korlátozások.
Induló új Webinar szolgáltatásunk keretében lehetőséget kívánunk nyújtani a költségvetés-készítő programcsomagjaink iránt érdeklődő új, valamint régi felhasználóink számára, hogy az internet segítségével otthonról, avagy munkahelyükről kényelmesen, a számítógép előtt ülve ismerkedjenek költségvetés-készítő programjainkkal, informálódjanak a TERC V.I.P. különböző verziói által nyújtott lehetőségekről. Ezen bemutatók fő céljai, hogy az új érdeklődőknek segítsenek eligazodni az eltérő tudású három változat (BRONZ, SILVER, GOLD) szolgáltatásai között. Régi programvásárlóinknál a használati különbségekre és az új funkciókra, valamint az ÖN adattárra helyezzük a hangsúlyt. A kb. egyórás bemutató után lehetősége van a maximum 15 fős érdeklődői csapatnak interaktívan kérdezni és meghallgatni a többiek kérdését és a válaszokat. Az előadásokat az igények figyelembevételével folyamatosan indítjuk. Kérje egyedi tájékoztatónkat a Webináron keresztül történő egyedi oktatások, betanítás, konzultáció ügyében.