Rendelési információk

TERC Online Shop rendelési információi

 

TERC Online Shopon kizárólag könyvek és költségvetés-készítő programok rendelhetők, vásárolhatók meg. A CAD és az Oktatási Stúdió termékei, szolgáltatásai hagyományos írásos formában (e-mail, telefax, levél) rendelhetőek meg. A honlapon található termékeket irodaházunkban (1149 Budapest, Pillangó park 9.) nyitva tartási időben (munkanapokon 8-16 óra között) személyesen is megvásárolhatják.

A termékek (könyvek, programok) ára mellett található "KOSÁRBA" gomb megnyomásával tehető az adott termék a kosárba. A könyvek és programok rendelése jelenleg két önálló rendszeren fut, amennyiben mindkét üzletág termékéből kíván vásárolni, két külön rendelést kell leadnia.

KÖNYVRENDELÉS (Könyvesbolt)

A kosárba helyezés alkalmával mindig egy darab könyv kerül rögzítésre. Ha több példányt szeretne vásárolni, akkor azt a "X TERMÉK A KOSÁRBAN" menüpontban (BEJELENTKEZÉS mellett balra található) a darabszám módosításával állíthatja be. Ezután a "KOSÁR FRISSÍTÉSE" gombot kell megnyomni, hogy a megváltozott darabszám miatt a végösszeg újraszámítása megtörténjen. Amennyiben egy kiválasztott könyv rendelési oldalára jutott, ott már lehetősége van a darabszám azonnali megadására a "KOSÁRBA" gomb megnyomása előtt is.

A „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombot megnyomva mindig visszakerül a könyvesbolt kezdő oldalára. Amennyiben közvetlen az előző oldalra szeretne visszatérni, akkor használja a böngésző programjában a vissza gombot (bal felső sarokban). Ebben az esetben is megjegyzi az Ön megrendelését vagy egyéb változtatásait a honlap, a visszalépés nem befolyásolja a már rögzített adatokat.

Bejelentkezés után a kosár mellett látható válik a „Vásárlási lista” menüpont. Ide az(oka)t a könyve(ke)t tudja betenni, amely(ek) felkelti(k) érdeklődését, de jelenleg nem kívánja megrendelni. Ezt a könyv alatt látható „LISTÁRA” vagy „HOZZÁADÁS A LISTÁHOZ” gombra kattintva teheti meg. A későbbiekben ez bármikor törölhető vagy kosárba tehető, így közvetlenül megrendelhető.

A vásárlási listában szereplő kiadványok kilépés után is megmaradnak, a kosárból viszont törlődnek.

KÖLTSÉGVETÉS - PROGRAMRENDELÉS

A programok megrendelése több részben eltér a könyvrendeléstől. A TERC V.I.P. / Megrendelés oldalról lehet indítani a rendeléseket és csak új programot lehet vásárolni (a frissítésekről a TERC Kft. személyre szabott díjbekérőt küld a felhasználóinak félévente). A példányszám megadásával egyből kikalkulálódik a fizetendő összeg. A „VÁLASZTHATÓ KIEGÉSZÍTÉSEK” gombra kattintva lehet további kiegészítőket rendelni a programhoz (számlázó modul, felhasználói kézikönyv, oktatások, összehasonlító modul, XML export-import, stb.). Az „ÁRKALKULÁCIÓ” gomb megnyomásával részletes tájékoztatást kapunk, hogy a fizetendő összeg pontosan (lépésről-lépésre) hogy került kiszámításra. A "KOSÁRBA" gomb megnyomása után a rendelés oldalra jutunk, ahol már nem tudunk módosítani a rendelésen csak a részleteit tudjuk megtekinteni.

A „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombot megnyomva mindig visszakerül a szoftver megrendelés oldalára, ahonnan további termékeket is betehet a kosárba. Amennyiben ugyanazt a terméket rendeli meg, a következő hibaüzenetet kapja: „A kiválasztott termékcsomagból, már szerepel egy termék a kosarába. Kattintson az OK gombra, régi beállítás felülírásához.” Az „OK” gombnál felülíródik a megrendelés, a „Mégse” gombnál meghagyja a régebbi rendelést.

A rendelés minden esetben a kosár oldaláról indul a "MEGRENDELÉS" gomb megnyomásával. Rendelést csak az oldalra bejelentkezett felhasználó adhat le!

A bejelentkezéshez a TERC.HU oldalon regisztrációkor megadott e-mail címre és jelszóra van szükség. Még nem regisztrált felhasználó az oldal jobb felső sarkában, a kosáradatok mellett található „REGISZTRÁCIÓ” menüpontban regisztrálhatja magát. A regisztrációt követően a bejelentkezés automatikusan megtörténik.

 

Az alábbi fizetési módok közül választhat:

- Előreutalás: munkatársaink e-mailben vagy faxon díjbekérő számlát küldenek Önnek a megrendelés alapján. Az összeg beérkezése után a választott szállítási módnak megfelelően értesítik Önt a személyes átvétel lehetőségéről vagy automatikusan megküldik a csomagot a GLS futárszolgálattal. Mindkét esetben az áfa-visszaigénylésre jogosító számla már pénzügyileg rendezett, mivel annak összegét a díjbekérő alapján elutalták.

- Utánvétel: ezen fizetési módnál csak futárral történő szállítási mód választható. A megrendelés beérkezését követően küldjük meg a csomagot, amelynek ellenértékét átvételkor kell a futárszolgálatnak kiegyenlíteni. Bruttó 150.000 Ft-ot elérő rendelés esetén ez a fizetési mód nem választható!

- Készpénz: ezen fizetési módnál csak személyes átvétellel történő szállítási mód választható. A megrendelés beérkezését követően irodaházunkban fizethető ki és vehető át a termék. A TERC honlapon található saját könyvek és programok a TERC Irodaházban azonnal megvásárolhatók külön értesítés nélkül is! Meg kívánjuk jegyezni, hogy ezt megrendelés nélkül is megteheti!

- Bankkártya: A TERC Online Shop a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja a vásárlóknak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A TERC Online Shop a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a TERC Online Shop nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a TERC Online Shop oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. A csomagküldési és postázási feltételek az előreutalással megegyezően történnek.

 

Átvételi mód:

- GLS futár: A TERC Kft. a GLS futárszolgálattal áll szerződéses jogviszonyban, ezért csak általuk tudja megküldeni a csomagot (nincs lehetőség a Magyar Posta vagy más csomagküldő szolgáltató igénybevételére).

- Személyes átvétel: Bármely munkanap 8 és 16 óra között a TERC Irodaházban (1149 Budapest, Pillangó park 9.) átvehető a megrendelt csomag.

A GLS futárral történő szállításnál a csomagolási és postázási költségek felszámításra kerülnek, amelynek díja a megrendelés elküldése előtt már látható!

A számlázási adatokhoz jutva a regisztrációs adatok űrlapja lesz látható. Az űrlapon szereplő adatmezőket a rendszer automatikusan kitölti a saját adatainál lévő információkkal. Természetesen ezek az előre kitöltött adatok módosíthatók, az automatizmus csak a megrendelés gyorsabb leadásának érdekében, segítségképpen történik. Ha saját adatai között nem szerepelnek a megrendeléshez szükséges adatok, módosítsa az előre kitöltött adatokat, a megrendelés elküldését követően a rendszer azokat automatikusan elmenti. Így a legközelebbi megrendeléskor már a legutóbbi alkalomkor megadott információk lesznek automatikusan láthatóak a megrendelői űrlapon.

A rendelési adatok kitöltését követően az űrlap alján el kell olvasni a felhasználói feltételeket és az „Elfogadom a Felhasználói feltételeket” kockát egy kattintással be kell pipálni és ezzel maradéktalanul elfogadja a rendelési feltételeket. A "MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE" gomb megnyomásával a rendelést a rendszer rögzíti és a sikeres elküldése megjelenik a képernyőn, illetve e-mailben is tájékoztatást kap.

A megrendelésről és minden állapotmódosításáról e-mailben értesül és ezeket bármikor Bejelentkezés után a „PROFILOM” menüpont alatt az „Előzmények” oldalra kattintva is megtekintheti. Ezen az oldalon nemcsak az aktuális, hanem az eddigi összes megrendelését megtalálja. A rendszer a rendelési gomb megnyomása után automatikusan küld egy visszaigazolást a rendeléséről „Függőben” vagy „Aktív” státusszal attól függően, hogy előre utalásos, utánvételes vagy készpénzes fizetést állított be. A TERC Kft. munkatársai a megrendelés beérkezése után „Feldolgozás alatt” állapotú e-mail küldenek. Az előre átutalás esetén az összeg számlaszámra történő jóváírás, illetve feldolgozás után „Pénzügyileg teljesített” státuszt kap a rendelés. A „Csomagküldőnek átadva” állapot már a GLS csomagküldő szolgálatnak történő átadást jelenti, az e-mailben megjelenik a csomag ragszáma, feladásának és várható kézbesítésének dátuma, a kiállított számla száma. „Teljesített” státuszt kap az a megrendelés, amely a megrendelő és a TERC Kft. részéről is lezárt. „Sikertelen” megjelölést kapnak azok a megrendelések, amelyek kifizetetlenek, átvételi vagy egyéb probléma miatt meghiúsult a rendelés teljesítése.

A GLS futárszolgálat a visszaigazolásban megjelölt napon reggel 9 és 17 óra között szállítja a csomagot a megrendelésben megadott szállítási címre. A megrendelőnek lehetősége van a GLS központjával közvetlenül felvenni a kapcsolatot (a megadott telefonszámon a ragszámra való hivatkozással) a kiszállítás pontos időpontjának egyeztetése végett.


scrollUp