logo

Egyéb lehetőségek

Miben tudunk segíteni?


A programrendszer használatának gyors elsajátítását segítjük a Programtámogatások menüben leírtak szerint:

  • Telefonos segítségnyújtás (munkanapokon 8-16 óra között)
  • Felhasználói kézikönyvek letöltési lehetőségei
  • Személyes segítségnyújtás (irodaházunkban munkanapokon 8-16 óra között)
  • Távoli segítségnyújtás (TeamViewer)
  • Előadások


A program használatának elsajátításához egy videósúgót is összeállítottunk, amelyet a Videó bemutatók menüpont alatt tud indítani.


A programrendszer használatának műszaki feltételei megtalálhatók az Egyéb információk ablakban.


Amennyiben felhasználónknak olyan szolgáltatásra lenne szüksége, amely nem érhető el a saját programverziójában, úgy lehetőséget biztosítunk külön díj ellenében pl. xls állomány exportálására, tételek erőforrásainak kigyűjtésére, stb. Ezen szolgáltatások listáját és árait az Egyéb szolgáltatásaink között találják meg.


A Távoli elérés lehetőséggel pedig biztosítjuk felhasználóinknak, hogy akár egy napra is kipróbálhassák programunkat, akár ingyenesen is (korlátozott funkciókkal).

 


Kérdése van?
Király Gergő
Király Gergő
Értékesítési ügyintéző
gergo.kiraly@terc.hu
+36 70 670 5198
Mátrai Zsófia
Mátrai Zsófia
Értékesítési ügyintéző
zsofia.matrai@terc.hu
+36 20 318 3683
Kuti Krisztina
Kuti Krisztina
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs, oktató
support@terc.hu
+36 70 670 5195
Szakács Sándor
Szakács Sándor
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 70 670 5193
Lóczi Miklós
Lóczi Miklós
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs, oktató
support@terc.hu
+36 20 401 5434
scrollUp