Németh Balázs
Németh Balázs
Stúdióvezető, CAD szoftverek
balazs.nemeth@terc.hu
06 (1) 422-25-27
06 (20) 945-88-85
Kiss Árpád
Kiss Árpád
Stúdióvezető-helyettes, CAD oktatások, CAD szoftverek
arpad.kiss@terc.hu
06 (1) 422-25-28
06 (20) 946-65-14
Kirilla Gábor
Kirilla Gábor
LFPS üzletágvezető, plotterek, mérnöki nyomtatórendszerek
gabor.kirilla@terc.hu
06 (1) 422-25-30
06 (20) 915-18-86
Kovács Petra
Kovács Petra
Asszisztens, nyomtató kellékek, logisztika, számlázás
petra.kovacs@terc.hu
06 (1) 422-25-26
06 (20) 431-91-93
Kraft Richárd
Kraft Richárd
Mérnöki és grafikai nyomtatások, Vezető operátor
nyomtat@terc.hu
06 (1) 422-25-23; 06 (1) 422-25-24
06 (20) 556-26-59

Autodesk szoftver előfizetés kérdések válaszok

A szoftverbérleti konstrukció egy új vásárlási forma, amely lehetővé teszi az Autodesk szoftverek rövid távú licencelését a különböző üzleti és költségvetési igényeknek megfelelően, például kötött határidejű projektek elvégzéséhez vagy ideiglenes munkaerő alkalmazása esetén. A bérleti konstrukcióban vásárló ügyfelek hasonló kedvezményekben részesülnek, mint azok, akik állandó licenceket vásárolnak az Autodesk szoftverkövetés keretében. A kedvezmények között megtalálható az alapszintű támogatás, valamint hozzáférés a legújabb szoftver- és termékfejlesztésekhez, bizonyos esetekben pedig egyes felhőszolgáltatásokhoz is.

 

Mi a különbség az állandó és a bérleti konstrukciós licencek között?

A hagyományos állandó szoftverlicencek feljogosítják a licenctulajdonost arra, hogy az Autodesk szoftver megvásárolt verzióját tetszés szerinti ideig használja. A bérleti konstrukciók arra jogosítják fel a licenctulajdonost, hogy a szoftvert egy előre megadott ideig használja, és további fizetésekkel újíthassa meg a szerződését, ha szeretné.
 
 

A bérleti konstrukcióban vásárló ügyfelek hasonló kedvezményekben részesülnek, mint azok, akik állandó licenceket vásárolnak az Autodesk szoftverkövetés keretében. A kedvezmények között megtalálható az alapszintű támogatás, valamint hozzáférés a legújabb szoftver- és termékfejlesztésekhez, bizonyos esetekben pedig egyes felhőszolgáltatásokhoz is.

Jellemzők és előnyök

Állandó licenc Autodesk® szoftverkövetéssel

Bérleti konstrukció

Licencelési időszak

Állandó licenc

Éves/többéves szoftverkövetés

Havi, negyedéves és éves konstrukciók

Szoftverlicencelés

Többfelhasználós (különálló licenc) vagy hálózati licenc

Megnevezett felhasználó (különálló licenc)

Megújítás

Autodesk szoftverkövetés – évente megújítható

Negyedéves konstrukció – negyedévente megújítható

Éves konstrukció – évente megújítható

Visszatérítési irányelvek

Vásárlást követő 30 napon belül

Éves és negyedéves bérleti konstrukciók – vásárlást követő 30 napon belül

Hozzáférés a legújabb szoftver- és termékfrissítésekhez

Igen

Igen

Korábbi verziók használatának joga

Igen

Igen (lista szerinti termékeknél)

Otthoni használat joga

Az otthoni használattal kapcsolatos jogok termékenként változnak.

A megnevezett felhasználó több helyen is telepítheti és használhatja a terméket.

Bővített támogatás (Advanced Support)

Elérhető

Alapvető támogatás (Basic Support)

Elérhető

Használati területre vonatkozó jogok

Országon kívüli jogosultságok

Használható a beszerzési országon (EU) kívül legfeljebb 90 napon át egy 12 hónapos időszakon belül.

Globális használat, de a beszerzési országtól függően lehetnek kivételek.

Felhőszolgáltatás-előnyök

A hozzáférés programcsomagtól és típustól függ

Felhőpontok

Jogosultság esetén a szoftverkövetési szerződéssel járnak

Jogosultság esetén a bérleti konstrukcióval járnak

Felhőalapú tárhely irányelvei

25 GB munkaállomásonként, nem összevonható

Adatmegőrzés

Az ügyfeleknek a szerződés lejárta után 30 napjuk van az Autodesk 360 segítségével tárolt adatok eltávolítására.

 

Melyek az Autodesk bérleti konstrukcióinak előnyei az ügyfelek számára?

  • Szoftverhozzáférés használat szerinti fizetéssel: rugalmasan alakíthatja a kiadásait, és nem kell induló befektetésekkel és hosszú távú elkötelezettséggel számolnia. Egyes esetekben a szoftverbérleti konstrukciók költségeit akár az ügyfeleinek is továbbszámlázhatja, így könnyebb azokat tőkeberuházás helyett működési költségként kezelni.

  • Mindig naprakész maradhat: egy aktív bérleti konstrukcióval mindig hozzáférhet a legújabb szoftverkiadásokhoz és termékfrissítésekhez.

  • Méretezhető licenckezelés: a bérleti konstrukciókkal könnyebben megoldható a licencek hozzáadása és eltávolítása. Ha időszakos projekteket kell kezelni, vagy ha a munkatársak száma tanácsadók, gyakornokok vagy részidős alkalmazottak bevonása miatt megnő, akkor a licencek száma könnyen bővíthető.

 

Mi a különbség a negyedéves és éves bérleti konstrukciók között?

Éves bérleti konstrukciók

Az éves bérleti konstrukciókat az Autodesk forgalmazóktól lehet megvásárolni, és megújítani. A konstrukciók azon a napon kezdődnek, amelyiken kiküldik a vásárlást jóváhagyó értesítést, és attól számítva 12 hónap múlva fejeződnek be. Ekkor az ügyfél dönthet az éves konstrukció megújítása mellett.

A bérleti konstrukciók esetében is járnak felhőpontok, melyek lejárnak a bérleti időszak végén, attól függetlenül, hogy megújítják-e a bérleti konstrukciót egy újabb évre.

 

Negyedéves bérleti konstrukciók

A negyedéves bérleti konstrukciók három hónap elteltével lejárnak, de a lejárat előtt még megújíthatók. A negyedéves konstrukciók azon a napon kezdődnek, amelyiken kiküldik a vásárlást jóváhagyó értesítést, és attól számítva három hónap múlva fejeződnek be.

Negyedéves bérleti konstrukciók esetében a bérleti időszakhoz kiosztott felhőpontok szintén lejárnak a bérleti időszak végén.

 

Melyek a bérleti konstrukciók előnyei a technikai támogatás és a frissítések szempontjából?

A bérleti konstrukciók sok olyan technikai támogatást és frissítést kínálnak, amelyek az állandó licencekkel és Autodesk szoftverkövetéssel együtt is elérhetőek. Lásd a táblázatot.

 

Elérhető Autodesk szoftverkövetés bérleti konstrukcióban?

Nem. Az Autodesk szoftverkövetés nem alkalmazható bérleti konstrukciók esetén. A bérlő ügyfelek hasonló előnyökben részesülnek, mint az Autodesk® szoftverkövetéssel rendelkezők, például technikai támogatásban, szoftverfrissítésekben, és egyes esetekben hozzáférést is kapnak bizonyos felhőszolgáltatásokhoz.

 

Autodesk Desktop Subscription Szerződési Feltételek

Részletek >

 


scrollUp