Béres Orsolya
Béres Orsolya
Értékesítési ügyintéző
orsolya.beres@terc.hu
06 (1) 422-25-04
06 (20) 432-07-02
Paár Gyula
Paár Gyula
Ügyfélszolgálat, oktató
gyula.paar@terc.hu
06 (1) 422-25-05
06 (20) 401-54-34

TERC V.I.P. Support

Programrendszereink értékesítésével egy időben a szoftverek használatának elsajátítását is igyekszünk minél többféleképpen elősegíteni. Kezelési leírásokkal, útmutatókkal, képzésekkel, oktatásokkal, illetve a havonta megtartott nyílt napok és nem utolsó sorban telefonos segítségnyújtás (support) útján. Több éve már, hogy új vásárlás esetén egy fő részére térítésmentes az egynapos alapoktatásunk, mert meggyőződésünk, hogy az a jó ügyfél, aki tudja használni a programot és nem csak aki megvásárolta.

Már régóta két tűz között őrlődik az ügyfélszolgálati csapatunk! Cégünk alapfilozófiája, hogy ügyfeleinknek maradéktalanul megpróbálunk segítséget nyújtakni, szinte már minden fórumon. A probléma, hogy sok ügyfelünk leragadt egy régi változatnál (5-10 éves) viszont igényli a folyamatos supportot, ugyanúgy mint azok az ügyfelek, akik félévente folyamatosan frissítik a rendszerüket. Sokkal több idő elmegy egy régi program újratelepítésével, használati problémáival, mert azok nem a mai operációs rendszerekre, igényekre születtek. 

A TERC V.I.P. előtti (VIKING - KIVI - KING) programok telepítési supportját és a hardverkulcsok USB-re történő cseréjét megszüntettük. Régi TERC V.I.P. felhasználóink térítés ellenében vehetik igénybe a support szolgáltatásainkat.

Support ár (tárgyév végéig): 20.000 Ft + áfa / év


Support szolgáltatásaink:

 

1. Felhasználói kézikönyv, térítésmentesen letölthet az alábbi linken, vagy kinyomtatva 4000 Ft+áfa áron megvásárolható.
 

2. A program használatának elsajátításához videósúgót is összeállítottunk, amelyet a videó bemutatók menüpont alatt tud indítani.
 

3. Telefonos ügyfélszolgálat:

Térítésmentesen igénybe vehető partnereinknek az alábbi elérhetőségeken 8-16 óra között:

Paár Gyula                 422-2505,       gyula.paar@terc.hu

Kuti Krisztina             422-2539,       krisztina.kuti@terc.hu

Petra Krisztián           422-2540,       krisztian.petra@terc.hu
 

4. Minden hónap első keddjén 9-15 óra között irodaházunkban nyílt napot tartunk.
 

5. Távoli segítségnyújtás a TeamViewer program segítségével. Ekkor ügyfélszolgálatos kollégánk feljelentkezik a felhasználó számítógépére egy felhasználó által adott jelszó segítségével.
 

6. Webinar szolgáltatásunk keretében lehetőséget kívánunk nyújtani a költségvetés-készítő programcsomagjaink iránt érdeklődő új és valamint régi felhasználóink számára, hogy az internet segítségével otthonról, avagy munkahelyükről kényelmesen, a számítógép előtt ülve ismerkedjenek költségvetés-készítő programjainkkal, informálódjanak a TERC V.I.P. különböző verziói által nyújtott lehetőségekről.
 

7. A TERC Irodaházban – előzetesen egyeztetett időpontban – személyes supportot biztosítunk (klubtagoknak térítésmentes, a több felhasználónak konzultációs díj ellenében minden megkezdett fél óránként 2500 Ft+áfa).
 

8. TERC V.I.P. Programrendszer térítéses oktatásahttp://www.terc.hu/oldal/terc-vip-oktatas-oktatas
 

9. Helyszíni telepítés, oktatás (külön egyedi árajánlat szerint).

 


scrollUp