logo

TERC V.I.P. Általános kérdések



Vissza
  • 1Mi a különbség az időkorlátos és az időkorlát nélküli verzió között?

    Időkorláttal rendelkező programrendszerünk használata az adott fél évre vonatkozik, a fél év utáni türelmi időszak lejártával kötelező megvásárolni az ahhoz tartozó frissítést. Egyedül a BRONZ TIME verzióhoz tartozik időkorlát a többi programrendszereinknél nem kötelező de erősen ajánlott a frissítés. 

  • 2Több gépen is tudom használni a TERC V.I.P. programrendszert?

    A szoftvert több számítógépre is fel lehet telepíteni azonban csak ott lehet használni ahol csatlakoztatva van a hardverkulcs. További hardverkulcs példányok vásárlásával több gépen is lehet használni a programrendszert egy időben illetve igény szerint tudunk biztosítani TERC V.I.P. GOLD hálózatos hardverkulcsot 5,10,25,50 vagy 100 licences verzióban.

  • 3Nem működik/megsérült a hardverkulcsom. Van lehetőség cserére?

    Természetesen igen. A hardverkulcsokra 1 év ingyenes cseregaranciát vállalunk. A garanciális idő letelte után külön díj ellenében tudjuk a hibás kulcsot cserélni. A cseréhez juttassa el hozzánk hibás/nem működő hardverkulcsát személyesen vagy postai úton a 1149 Budapest, Pillangó park 9. sz. alatti irodaházunkba.

  • 4Hogyan vásárolhatom meg a programrendszert?

    Személyesen a Terc Irodaházban (1149 Budapest, Pillangó park 9.) hétköznapokon 8-16 között, e-mailben küldött írásos megrendelői levéllel (honlapunkon keresse értékesítő, ügyfélkapcsolati munkatársaink elérhetőségeit) vagy a Költségvetés-készítő webshopjából.

  • 5Elvesztettem a hardverkulcsot. Mi a teendő?

    Sajnos elveszett hardverkulcs esetén nincs lehetőség pótlásra. További licenc vásárlását tudjuk ajánlani, amelynek árai az első licenchez képest kedvezőbbek. További licencek árjegyzéke.

  • 6Miért érdemes klubtagnak lenni?

    Klubtagsággal rendelkező ügyfeleink az évenkénti kétszeri programmegjelenés mellé a negyedéves adattári frissítést is megkapják illetve a negyedéves árkarbantartásokat is. Kedvezményesen vásárolhatnak további hardverkulcsokat illetve frissíthetik a már meglévőket. Ezen felül a klubtagsági szerződésben foglalt egyéb termékek és szolgáltatások áraiból is %-os kedvezményben részesülnek.

  • 7Hogy tudom frissíteni régi programrendszeremet?

    Keresse értékesítő, ügyfélkapcsolati munkatársainkat a frissítéssel kapcsolatban. Mindenképp szükség lesz arra, hogy meglévő hardverkulcsát eljuttassa hozzánk (nyomtató portos hardverkulcs esetén cserére is szükség van) amit mi sorszámozás után visszajuttatunk Önhöz.

  • 8Régi programrendszerrel (Viking, Kivi, King) rendelkezem és nem sikerül a telepítés egy új számítógépre/újratelepített számítógépre. Mi a megoldás?

    2009-ben a Viking, Kivi, King programrendszereket felváltotta a TERC V.I.P. BRONZ, SILVER és GOLD. A régi szoftverek nem kompatibilisek a Windows Xp után kiadott operációs rendszerekkel.

  • 9Melyik programot válasszam?

    A Programváltozatok menüpontban található ’Összehasonlító táblázat’ alapján megtalálhatja az egyes szoftverek közötti különbségeket és a ’Melyiket válasszam’ menüben pedig az igényeinek megfelelően eldöntheti, melyik verzióra van szüksége.

  • 10OS X (Mac OS) rendszerű számítógépeken is tudom használni a TERC V.I.P.-t?

    Nem. Apple típusú számítógéppel rendelkező ügyfeleinknek a TERC-ETALON használatát szoktuk javasolni mivel platform független, bármely eszközön elérhető ahol böngésző és internetelérés van. A TERC-ETALON programrendszer indítása.

scrollUp