Állásajánlataink!

2019. október 24.

A TERC Kft. egy magyar tulajdonban lévő, 28 éve működő magáncég. Főtevékenysége hardverek és saját fejlesztésű szoftverek értékesítése. Jelenleg új kollégát keresünk a következő munkakörökbe:
 

 

Építész-adattár fejlesztési munkatárs

DMS (digitalizáló berendezések nagykereskedelme) asszisztens

 


 

Építész adattár-fejlesztési munkatárs

 

Milyen feladatok várnak rád nálunk?

  • A TERC Kft. által kifejlesztett, kizárólagos forgalmazású építőipari normarendszerek, adattárak továbbfejlesztése, karbantartása, aktualizálása.
  • Meglévő partnerekkel kapcsolattartás, új partnerek felkutatása.
  • Ajánlatok készítése.
  • Részvétel a marketing tevékenységben.

 

Téged keresünk, amennyiben

  • legalább középfokú építőipari végzettséged van,
  • nyitott vagy az új termékek, technológiák megismerésére,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismereteid vannak,
  • pozitív beállítottságú vagy, megbízható, precíz, munkát végzel,
  • önállóan tudsz dolgozni, de csapatod érdekeit mindig szem előtt tartod,
  • jó kommunikációs készséggel rendelkezel.

 

Előnyt jelent, ha felsőfokú magasépítész, vagy építőmérnöki végzettséged van, építőipari árkalkulációs területen szereztél már tapasztalatot és dolgoztál építőipari kalkulációs szoftverekkel.

 

Amit kínálunk neked:

  • változatos feladatok, folyamatos fejlődési lehetőség,
  • stabil vállalati háttér, remek csapat,
  • megbeszélés szerint rugalmas munkaidő, időszakonként home office munkavégzési lehetőség is,
  • jól megközelíthető, zöldövezeti munkahely.

 

A pályázatot – amelyet a GDPR előírásainak megfelelően kezelünk – a fizetési igény megjelölésével a következő címre kérjük eljuttatni:

TERC Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Levélcím: 1149 Budapest, Pillangó park 9.

E-mail: titkarsag@terc.hu

 


 

DMS (digitalizáló berendezések nagykereskedelme) asszisztens

 

Milyen feladatok várnak rád nálunk?

  • DMS (digitalizáló berendezések nagykereskedelme, szervize) üzletág teljes körű támogatása.
  • Megbeszélések, programok koordinálása és szervezése.
  • Sales adminisztrációs feladatok (megrendelések, számlázás stb.) kezelése.
  • Szerviz adminisztrációs feladatok (hibabejelentések, munkalapok stb.) kezelése.
  • Szerződések, pályázatok készítése, nyomon követese.
  • Riportok, kimutatások készítése.
  • Szakmai rendezvények szervezése, lebonyolítása.
  • Kapcsolattartás külföldi és belföldi partnerekkel, ügyfelekkel.

 

Téged keresünk, amennyiben

  • legalább középfokú végzettséged van,
  • hasonló munkakörben minimum 3 éves tapasztalatot szereztél,
  • kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel,
  • pozitív, megbízható, precíz, érdeklődő személyiség vagy,
  • az MS Office programokat magas szinten ismered,
  • csapatjátékos vagy,
  • precízen, nagy odafigyeléssel tudsz dolgozni.

 

Előny az angol nyelvtudás!

 

Amit kínálunk neked:

  • stabil vállalati háttér,
  • részmunkaidő (4 vagy 6 óra),
  • változatos feladatok,
  • jól megközelíthető, zöldövezeti munkahely.

 

A pályázatot – amelyet a GDPR előírásainak megfelelően kezelünk – a fizetési igény megjelölésével a következő címre kérjük eljuttatni:

TERC Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Levélcím: 1149 Budapest, Pillangó park 9. E-mail: titkarsag@terc.hu

 


scrollUp