logo

Szkenner bérlés

Szkenner bérlés

       

 

Nincsenek rendelkezésre álló elkülönített források új berendezések vásárlására, de digitalizálni szeretné rövid időn belül a meglévő archívumot? Nem probléma!

Professzionális szkennerekért és rugalmas kölcsönzési szolgáltatásokért forduljon a TERC Kft. DMS üzletágához. Béreljen nagyteljesítményű dokumentum szkennert vagy nagyformátumú szkennert, hogy gyorsan és tökéletes minőségben tudja digitalizálni archívumát.

Szkennereink olyan vezető márkáktól vannak, mint a Panasonic, az Avision, a ROWE és a Fujitsu. Minden szkenner tökéletes állapotban van. Használja ki a minőségi szkennerek elérhetőségét megfizethető áron.

A doboz kicsomagolása után készen áll a beolvasás megkezdésére.

 

A szkennerek bérlésének fő előnyei:

  • nincs drága vásárlás, csak bérleti díj néhány hónapra/évre
  • szkenner típustól függően akár 140 oldal/perc (280 kép/perc) sebesség, akár 750 lapos lapadagoló
  • Szkenner + Szoftver + Betanítás
  • OCR a kereshető pdf-hez 

Használhatja szkennerbérlési szolgáltatásunkat, hogy saját munkatársaival szkennelje archívumát.

A legtöbb szkenner magas termelékenységet biztosít, de a végeredményt minden bizonnyal befolyásolja a szkennert kezelő személyzet felkészültsége is. Cégünk a szkennerek bérlése esetén nemcsak az eszközt biztosítja, hanem a felhasználókat is betanítja, felkészíti a szkennerek és a vezérlő szoftverek használatára.  

A szkennerekhez szükséges kopóalkatrészeket, tisztítóanyagokat folyamatosan raktáron tartjuk, szükség esetén ezeket azonnal biztosítani tudjuk. (a kopóalkatrészek díját a bérleti díj nem tartalmazza, azonban a bérelt eszközökhöz szükséges kopóalkatrészekre kedvezményes árat kínálunk)

 

Csökkenthető bérleti díj

Hosszabb bérleti periódus esetén a berendezések havidíja is csökken, így a költségek optimalizálhatók.

 

Professzionális szervizháttér

A szkennerek gyártóival közvetlen napi kapcsolatban állunk és munkatársaink ezen gyártók által vannak a berendezések javítására, karbantartására kiképezve. Több mint húsz év szakmai tapasztalattal rendelkezünk a dokumentumok archiválása terén, így egy esetleges elakadás során hatékony segítséget tudunk biztosítani.

 

Egyedülálló eszközpark

Cégünk DMS üzletága egyedülálló eszközparkkal rendelkezik a dokumentumok digitalizálására. Legyen akár rövidtávú projektről, vagy nagyobb volumen feldolgozásáról szó, nálunk van megoldás a feladat elvégzéséhez szükséges eszközökre, miközben Önök a bérléssel pénzt és időt takarítanak meg.

 

Éljen a lehetőséggel, kérjen árajánlatot MOST!

 

Az ajánlatkérés során kérjük adja meg az alábbi szükséges adatokat számunkra:

  • Ajánlatkérő neve, titulusa, beosztása, telefonszáma
  • Ajánlatkérő cég neve, címe, adószáma, elérhetősége (telefon, e-mail, weboldal)
  • Tényleges felhasználás tervezett helyszíne (cím, cégnév)
  • Milyen mennyiségű dokumentumokat szeretnének digitalizálni?
  • Milyen méretű, vastagságú, anyagú dokumentumokat szeretnének digitalizálni?
  • Mennyi idő áll a rendelkezésre a feldolgozáshoz?

 

Éljen a lehetőséggel, kérjen árajánlatot MOST!


Kérdése van?
Bajkó Csaba
Bajkó Csaba
Üzletágvezető
csaba.bajko@terc.hu
+36 70 670 5200
Dobos Róbert
Dobos Róbert
Rendszermérnök
robert.dobos@terc.hu
+36 70 670 5197
Németh Balázs Sándor
Németh Balázs Sándor
Szerviztechnikus
s.balazs.nemeth@terc.hu
+36 30 464 1225
scrollUp