logo

Szerviz és támogatás

Szerviz ismertető

 

Cégünk archiválási üzletága dokumentumszkennerek, nagyformátumú szkennerek, könyvszkennerek és ezekhez kapcsolódó kiegészítők (szoftverek, kopóanyagok, tisztítóanyagok stb.) értékesítésével, valamint emelt szintű technikai támogatásokkal, foglalkozik.

 

Cégünk több szkenner gyártó (Fujitsu, Panasonic, Avision, i2S Digibook, ROWE, Colortrac) hivatalos márkaszervize, az erre való felhatalmazást a gyártóknál elvégzett tréningeken, majd az azokat követő sikeres vizsgák elvégzése alapján kaptuk.

 

 

 

Közvetlen gyártói kapcsolat

 

A gyártókkal aláírt disztribúciós és szerviz megállapodásaink nemcsak a különböző szkennerek értékesítésére, vagy azok karbantartására, javítására jogosítanak fel, hanem szerződött partnerként első kézből jutunk hozzá olyan technikai, vagy más információkhoz, melyeket csak szerződött partnereikkel osztanak meg.

Ilyenek például a szerviz kézikönyvek, a különböző diagnosztikai szoftverek, az időszakosan megjelenő szoftver frissítések, hardver módosításokról szóló tájékoztatások stb. Hivatalos szervizként tudjuk azt, hogy egy szkenner alkatrész sokszor változhat annak függvényében, hogy az adott szkennert mikor gyártották, mi a sorozatszáma, mi a firmware (készülékszoftver) verziója stb. Közvetlen gyártói kapcsolat nélkül az adott eszközök javításának, karbantartásának szakszerűsége megkérdőjelezhető.

A gyártóknál rendszeresen kell szerviz tréningeken részt vennünk, ahol első kézből kaphatjuk meg az adott szkennerekkel kapcsolatos szükséges információkat. Ez, valamint a szkennerek karbantartása, javítása terén szerzett több mint 20 éves tapasztalatunk biztosítja azt Ügyfeleink számára, hogy a technikai támogatásokat (javítás, karbantartás, telepítés, frissítés, beállítás stb.) a lehető legmagasabb színvonalon nyújtsuk.

 

 

Ne várja meg amíg a szkenner elakad, vagy leáll!

 

 

 

Sok esetben egy-egy termelésre készült („produktív”) dokumentumszkenner ára vetekszik egy autó árával. A legtöbben természetesnek vesszük azt, hogy amikor új autót vásároltunk, akkor a garancia érvényességének megőrzéséhez az autót időnként kötelező szervizre kell elvinnünk, ahol számos dolgot ellenőriznek az autón, valamint számos dolgot kicserélnek benne, ami az idő során elkopik, eltömődik stb.

 

Egy autó pedig a legtöbb esetben csak kiadásokkal jár, míg a termelésre szánt szkenner pedig bevételt termel, vagy épp kiadásoktól mentesít bennünket, ha a munkát nem mások, máshol, más eszközökkel végzik el helyettünk. Egy olyan cégnél, ahol napi szinten többezer dokumentumot digitalizálnak szkennerekkel, egy esetleges meghibásodás esetén az eszköz leállása, emelt szintű támogatási szerződés nélkül komoly anyagi kiesést jelenthet.

 

 

 

Támogatások az Ön igényeihez szabva

 

Ügyfeleink igényeihez igazodva szervizünk többféle szinten tud személyre szabott támogatásokat, szolgáltatásokat nyújtani, melyek a következők:

 

  • Eseti jellegű javítások, karbantartások
  • Garantált hibaelhárítási határidőket, csereeszközöket biztosító, szerződés szerinti támogatások (Akkord szerződések)
  • Helyszíni üzembehelyezések
  • Felhasználói tréningek
  • Szoftver támogatások
  • Projekt tervezések támogatása tesztelésre adott eszközökkel
  • Kopóalkatrészek és speciális szkenner tisztítókészletek biztosítása

 

 

Különböző szintű szolgáltatásainkkal biztosítható az, hogy Ügyfeleink berendezéseinek működése optimális szinten tartható legyen, az esetlegesen előforduló leállások minimalizálása mellett.

 

 


scrollUp