
Kereskedelmi asszisztens
Főbb feladatok, munkák:
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, megrendelések felvétele, kiszolgálása
- E-mailben, webshopon érkező ajánlatkérések, megrendelések feldolgozása
- Szállítókkal történő kapcsolattartás, szállítói rendelések kezelése
- Számlák, szállítólevelek, rögzítése, árak, mennyiségek ellenőrzése, adategyeztetések
- Árlista, árajánlat készítése, Excel táblázatok kezelése
- Értékesítő kollégák munkájának segítése, leválogatások, kimutatások, értékesítési riportok készítése
- Ügyviteli rendszer használta rendelések, ajánlatokat, CRM események kezelésére
- Adminisztráció és dokumentumkezelés
- Webshop, weboldalak karbantartása, termékek felvitele, árak ellenőrzése
- Futárrendelés, postázás, csomagok összekészítése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Microsoft programok ismerete
- Önálló, proaktív személyiség
- Jó kommunikációs készség és kapcsolatteremtő képesség, szóban és írásban egyaránt
- Minimum középfokú végzettség
- Magas szintű számítógépes ismeretek elsősorban Excel, Outlook
- Kreativitás, precíz, pontos, igényes, önálló munkavégzés
- Ambíció és szorgalom
- Terhelhetőség
- Ügyfélorientált munkavégzés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Kereskedelmi adminisztrációs tapasztalat
- Webshop kezelés-üzemeltetési, weboldal szerkesztési tapasztalat
- Valamilyen számlázó és ügyviteli szoftver (ERP) ismerete
- Vectory vállaltirányítási szoftver ismerete
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony
- Igényes, barátságos munkakörnyezet
- Kihívást jelentő, változatos, felelősségteljes feladatok
- Biztos munkahely, összeszokott támogató csapat, jó munkahelyi légkör
Milyen nálunk dolgozni?
A TERC Kft. csapata közel 40 fő, ami 5, önállóan dolgozó üzletágat foglalm magába – most a CAD üzletág keres új csapattagot.
Fő feladatunk az építőipari tervező, kivitelző cégek kiszolgálása CAD szoftverekkel, illetve speciális nyomtatókal (plotterek) és ezek kellékeivel. Elsősorban a nyomtató kellékanyagok forgalmazásában kellene segíteni, annak minden feladatával a vevők, vevői ajánlatok, rendelésektől a szállítókkal való kapcsolattartásig. Van több webshopunk, weboldalaink, ezek karbantartása is a feladatok között van. Fontos, hogy az un. digitális készségeid meglegyenek, legalább haladó, középhaladó szinten.
Jelentkezését – amelyet a GDPR előírásainak megfelelően kezelünk – a fizetési igény megjelölésével a titkarsag@terc.hu e-mail címen várjuk.