Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a terc.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
további információ
Elfogadom
Nem fogadom el
Király Gergő
Király Gergő
Értékesítési ügyintéző
gergo.kiraly@terc.hu
06 (1) 422-25-03
06 (70) 670-51-98
Mátrai Zsófia
Mátrai Zsófia
Értékesítési ügyintéző
zsofia.matrai@terc.hu
06 (1) 422-2504
06 (20) 318-3683
Kuti Krisztina
Kuti Krisztina
Ügyfélszolgálati munkatárs, oktató
krisztina.kuti@terc.hu
06 (1) 422-25-39
06 (70) 670-51-95

Segítségnyújtás

Megpróbálunk minden tőlünk telhető segítséget megadni a felhasználóknak a programrendszer megismerésével és a napi használatával kapcsolatban az alábbi módokon:

 

Telefonos segítségnyújtás

 

Minden munkanap reggel 8 és 16 óra között három kollégánk várja a hívásaikat, hogy segítsenek a kérdések megválaszolásában.

Munkatársainknak a következő elérhetőségeken, akár e-mail formájában is megküldhetik kérdéseiket, akik a lehető legrövidebb időn belül igyekeznek segítségükre lenni.

Hevesi Győző:        06 (1) 422-25-05

Kuti Krisztina:     06 (1) 422-25-39

Petra Krisztián:   06 (1) 422-25-40 

 

Felhasználói kézikönyv

 

A TERC V.I.P. rendszerek felhasználó kézikönyve az egymásra épülő modulok leírását teljes egészében tartalmazzal. A felhasználó kézikönyv minden féléves program-megjelenés alkalmával frissül.

A legújabb verzió letöltése:

 

Személyes segítségnyújtás

 

Minden hónap első keddjén nyílt napot tartunk irodaházunkban, amelynek keretében meglévő partnereink számára biztosítunk lehetőséget személyes konzultációra. Ügyfélszolgálati munkatársaink várják Önöket ha a progamok használatával van kérdésük, problémájuk, de akár a programok telepítéséhez is segítséget tudnak nyújtani.

Természetesen más napokon is lehetőség van személyes konzultációra (lehetőleg előre egyeztetett időpontban) konzultációs díj ellenében.

 

Távoli elérés

 

A TeamViewer program távoli elérési funkcióját szoktuk használni a programok telepítésénél felmerülő problémák gyors megoldására.
Ekkor ügyfélszolgálatos kollégánk tud feljelentkezni a felhasználó számítógépére egy felhasználó által adott jelszó segítségével.
A probléma megoldása után a bejelentkezés bontásával természetesen a kapcsolat is megszűnik a távoli számítógéppel.

 

Előadások

 

Induló új Webinar szolgáltatásunk keretében lehetőséget kívánunk nyújtani a költségvetés-készítő programcsomagjaink iránt érdeklődő új, valamint régi felhasználóink számára, hogy az internet segítségével otthonról, avagy munkahelyükről kényelmesen, a számítógép előtt ülve ismerkedjenek költségvetés-készítő programjainkkal, informálódjanak a TERC V.I.P. különböző verziói által nyújtott lehetőségekről. Ezen bemutatók fő céljai, hogy az új érdeklődőknek segítsenek eligazodni az eltérő tudású három változat (BRONZ, SILVER, GOLD) szolgáltatásai között. Régi programvásárlóinknál a használati különbségekre és az új funkciókra, valamint az ÖN adattárra helyezzük a hangsúlyt. A kb. egyórás bemutató után lehetősége van a maximum 15 fős érdeklődői csapatnak interaktívan kérdezni és meghallgatni a többiek kérdését és a válaszokat. Az előadásokat az igények figyelembevételével folyamatosan indítjuk. Kérje egyedi tájékoztatónkat a Webináron keresztül történő egyedi oktatások, betanítás, konzultáció ügyében.


scrollUp