logo

Projekt támogatás

 

Minden szkenner gyártójának a honlapjáról, vagy a PDF adatlapjából kiolvasható, hogy az adott szkenner milyen sebességgel, milyen felbontással, mekkora méretben képes a különböző típusú dokumentumokat digitalizálni.

Azonban ezek az alap információk sokszor nem elegendők a különféle projektek költségeinek felelős tervezéséhez, nem elegendők ahhoz,

  • hogy tudjuk vajon illeszkedik-e az adott szkenner a helyi IT környezetbe,
  • hogy tudjuk az adott szkennernek milyen papírkezelési tulajdonságai vannak,
  • hogy tudjuk az átlagosnak nevezhető dokumentumainkkal milyen gyakran kell a szkennert karbantartani, kopóanyagokat cserélni benne,
  • hogy tudjuk a szkennerrel érkező alkalmazás mennyire felhasználóbarát,
  • hogy tudjuk, az adott szkenner az extrém méretű, típusú, anyagú stb. dokumentumokkal hogyan birkózik meg,

valamint számos olyan szempontot, melyek a felelős tervezéshez, projekt előkészítéshez, beruházáshoz kulcsfontosságúak, ám ezeket csak a saját IT környezetben történő teszteléssel lehet kideríteni.

Szervizünk több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a különböző típusú dokumentum szkennerek integrálhatósága, papírkezelési és más jellemzőinek ismerete terén.

Számos szkennerünk van, amit egyeztetett időpontban bemutatótermünkben működés közben is meg tudunk mutatni (akár hozott anyagokkal), vagy akár tesztelésre is tudunk szkennert biztosítani.


Kérdése van?
Bajkó Csaba
Bajkó Csaba
Üzletágvezető
csaba.bajko@terc.hu
+36 70 670 5200
Dobos Róbert
Dobos Róbert
Rendszermérnök
robert.dobos@terc.hu
+36 70 670 5197
Németh Balázs Sándor
Németh Balázs Sándor
Szerviztechnikus
s.balazs.nemeth@terc.hu
+36 30 464 1225
scrollUp