logo

Rendelési feltételek

TERC Online Shop (Webshop) rendelési feltételei

 

TERC Online Shopon keresztül

  • könyvek,
  • költségvetés-készítő programok és
  • CAD termékek (szoftver, plotter, plotter- papír és kellékek) rendelhetők, vásárolhatók meg.

 

Termékeinket hagyományos írásos formában (e-mail, telefax, levél) is megrendelhetik vagy személyesen, irodaházunkban (1149 Budapest, Pillangó park 9.) nyitvatartási időben (munkanapokon 8-16 óra között) megvásárolhatják. A TERC Online Shop termékeit kizárólag Magyarország területére tudjuk postázni a GLS futárszolgálat segítségével.

 

Az Online vásárlói felületek a következőkben leírtak szerint némiképp eltérnek egymástól, de természetesen lehetőség van egyszerre többféle termék vásárlására is, így nem szükséges külön-külön indítani rendeléseket.

A webshop-on keresztüli vásárlásokhoz mindenképpen a www.terc.hu oldalon történt ingyenes regisztrációval rendelkezni kell. A regisztráció elvégezhető közvetlenül a vásárlás előtt is, mikor a KOSÁRBA már összegyűjtötték a termékeket.

 

KÖNYVRENDELÉS (Könyvesbolt)

A termékek listájában keresési, rendezési, szűrési feltételek megadására is lehetőség van. Az ablak jobb felső részében közvetlenül elérhető az Akciós könyvek listája is.

A kiválasztott könyv ára alatt található RÉSZLETEK gombra kattintva a megjelenő leírás ablakában adható meg a vásárolandó példányszám és egyből helyezhető a KOSÁRBA.

 

KÖLTSÉGVETÉS-KÉSZÍTŐ SZOFTVEREK

Költségvetés-készítő programjaink vásárlási lehetőségei a következők:

  • a TERC V.I.P. programok különböző változatainak, kiegészítőinek vásárlása,
  • a TERC-ETALON Online alkalmazás moduljainak előfizetéséhez felhasználható TERC-pontok vásárlása.

 

TERC V.I.P. programok vásárlása

A programok listájánál közvetlenül is a KOSÁRBA helyezhető a vásárolandó termék, de a kiválasztott (pl. TERC V.I.P. SILVER) program címsorára kattintva a megjelenő RÉSZLETEK ablakában a további példányszámok, valamint az elérhető kiegészítők is megvásárolhatók.

Az ÁRJEGYZÉK fülön további információkat találhatnak több licenc vásárlására, frissítések, áttérése, átírások áraira vonatkozóan. Amennyiben már rendelkeznek licenc jogosultsággal, több példányt kívánnak egyszerre megvásárolni, vagy régi programjukat kívánják frissíteni, az online vásárlás helyett mindenképpen kérjék értékesítő kollégáink személyre szabott segítségét!

 

TERC-ETALON pontok vásárlása

A TERC–ETALON Online Költségvetés-készítő programrendszer a www.etalon.terc.hu oldalon érhető el, melyben a program hasznos funkcióihoz, különböző moduljaihoz előfizetésre van szükség. Az előfizetések történhetnek a programon belül is, de lehetőség van TERC-pontok vásárlására még a rendszer használatának megkezdése előtt is, majd azok szükség szerinti, tetszőleges időpontban történő felhasználására.

A megvásárolható legkisebb TERC-pont egység 10 000 pont (10 000,- + áfa).

Amennyiben több pontot kívánnak vásárolni, a példányszám emelésével és a KOSÁRBA helyezéssel érhető ez el.

Az előfizethető modulok, szolgáltatások táblázatai, árai az ÁRJEGYZÉK fülön részletesen megtalálhatók.

 

CAD TERMÉKEK

 

PLOTTER WEBSHOP

A listában gyártók szerint szűrheti a vásárolandó termékeket, kellékeket. A listánál közvetlenül is a KOSÁRBA helyezhető a vásárolandó termék, de a kiválasztott (pl. HP Designjet) termék címsorára kattintva a megjelenő RÉSZLETEK ablakában a további darabszámok is megadhatók, valamint a termék részletes információi, leírásai is elérhetők.

 

CAD SZOFTVER WEBSHOP

A programok listájánál közvetlenül is a KOSÁRBA helyezhető a vásárolandó termék, de a kiválasztott (pl. VBexpress) program címsorára kattintva a megjelenő RÉSZLETEK ablakában a további példányszámok is megadhatók. Az ÁRAK fülön további információkat találhatnak több licenc vásárlására, frissítések áraira vonatkozóan. A JELLEMZŐK, DOKUMENTUMOK füleken pedig a termék részletes információi, leírásai is elérhetők.

 

A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezésről egy ablakban minden esetben értesítést küld a rendszer.

A kosár aktuális tartalmának megtekintése a Weboldal fejlécében, középen található KOSARAM kiválasztásával történik. Itt szerkeszthetők a kiválasztott termékek, példányszámok, vagy törölhetők is egyes elemek. Példányszám változásakor a fizetendő adatok frissítésére van szükség a példányszám alatti frissítés gomb segítségével,
elem törlése pedig a piros x gombra kattintva érhető el.

 

A kosárba helyezett termékek rendelése minden esetben a kosár oldaláról indul a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gomb megnyomásával.

Rendelést csak az oldalra bejelentkezett felhasználó adhat le!

A bejelentkezéshez a www.terc.hu oldalon regisztrációkor megadott e-mail címre és jelszóra van szükség.

Ha esetleg elfelejtette jelszavát, új jelszó kérhető a Weboldal fejlécében található BEJELENTKEZÉS ablakában.

Ha még nem rendelkezik regisztrációval, a szükséges adatok megadása után a megjelenő ablakban ezt is megteheti. A sikeres regisztrációról e-mail üzenetet is küld a rendszer.

 

A következő oldalakon a szállítási, számlázási adatok pontosíthatók még, majd az vásárolt termékek átvételének módja adható meg.

Választható átvételi lehetőségek:

  • személyes átvétel. Bármely munkanap 8 és 16 óra között a TERC Irodaházban (1149 Budapest, Pillangó park 9.) átvehető a megrendelt csomag.
  • házhozszállítás futárszolgálattal, A TERC Kft. a GLS futárszolgálattal áll szerződéses jogviszonyban, ezért csak általuk tudja megküldeni a csomagot (nincs lehetőség a Magyar Posta vagy más csomagküldő szolgáltató igénybevételére). A GLS futárral történő szállításnál a csomagolási és postázási költségek felszámításra kerülnek, amelynek díja a megrendelés elküldése előtt már látható!
  • CAD előfizetések vásárlása esetén internetes letöltés.

 

Az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Utánvétel: ezen fizetési módnál csak futárral történő szállítási mód választható.
    A megrendelés beérkezését követően küldjük meg a csomagot, amelynek ellenértékét átvételkor kell a futárszolgálatnak kiegyenlíteni.
    Bruttó 150.000 Ft-ot elérő rendelés esetén ez a fizetési mód nem választható!
  • Előreutalás: munkatársaink e-mailben vagy faxon díjbekérő számlát küldenek Önnek a megrendelés alapján. Az összeg beérkezése után a választott szállítási módnak megfelelően értesítik Önt a személyes átvétel lehetőségéről vagy automatikusan megküldik a csomagot a GLS futárszolgálattal. Mindkét esetben az áfa-visszaigénylésre jogosító számla már pénzügyileg rendezett, mivel annak összegét a díjbekérő alapján elutalták.
  • Készpénz: ezen fizetési módnál csak személyes átvétellel történő szállítási mód választható. A megrendelés beérkezését követően irodaházunkban fizethető ki és vehető át a termék.
  • A TERC honlapon található saját könyvek és programok a TERC Irodaházban azonnal megvásárolhatók külön értesítés nélkül is! Meg kívánjuk jegyezni, hogy ezt megrendelés nélkül is megteheti!
  • Bankkártya: A TERC Online Shop a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja a vásárlóknak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A TERC Online Shop a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a TERC Online Shop nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a TERC Online Shop oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. A csomagküldési és postázási feltételek az előreutalással megegyezően történnek.

 

A rendelési adatok kitöltése után a MEGRENDELÉS gomb megnyomásával a rendelést a rendszer rögzíti és a sikeres elküldése megjelenik a képernyőn, illetve e-mailben is tájékoztatást kap.

 

A megrendelésről és minden állapotmódosításáról e-mailben értesül és ezeket bármikor bejelentkezés után a „Fiókom” menüpont alatt a „Korábbi rendeléseim” oldalra kattintva is megtekintheti. Ezen az oldalon nemcsak az aktuális, hanem az eddigi összes megrendelését megtalálja.

  • A rendszer a rendelési gomb megnyomása után automatikusan küld egy visszaigazolást a rendeléséről „Új megrendelés – fizetésre vár, vagy fizetve” státusszal attól függően, hogy előreutalásos, utánvételes vagy készpénzes fizetést állított be.
  • A TERC Kft. munkatársai a megrendelés beérkezése után „Feldolgozás alatt” állapotú e-mailt küldenek.
  • Az előreátutalás esetén az összeg számlaszámra történő jóváírás, illetve feldolgozás után „Átutalva” státuszt kap a rendelés.
  • Személyes átvétel esetén az „Átvehető” státuszt keressék az előkészített csomag átvételéhez.
  • A „Szállításra átadva” állapot már a GLS csomagküldő szolgálatnak történő átadást jelenti, az e-mailben megjelenik a csomag ragszáma, feladásának és várható kézbesítésének dátuma, a kiállított számla száma.
  • „Teljesítve” státuszt kap az a megrendelés, amely a megrendelő és a TERC Kft. részéről is lezárt.
  • „Sikertelen” megjelölést kapnak azok a megrendelések, amelyek kifizetetlenek, átvételi vagy egyéb probléma miatt meghiúsult a rendelés teljesítése.

 

A GLS futárszolgálat a visszaigazolásban megjelölt napon reggel 9 és 17 óra között szállítja a csomagot a megrendelésben megadott szállítási címre. A megrendelőnek lehetősége van a GLS központjával közvetlenül felvenni a kapcsolatot (a megadott telefonszámon a ragszámra való hivatkozással) a kiszállítás pontos időpontjának egyeztetése végett.

 


scrollUp