logo

Support szolgáltatás igénybevétele frissítéssel nem rendelkező ügyfeleink számára

 

A TERC V.I.P. rendszerek support szolgáltatása díjköteles!

Kivételt képeznek ezalól azon ügyfeleink, kiknek alanyi jogon jár: 

  • A programrendszerek új felhasználóinak a vásárlástól, vagy a folyamatosan upgradelő (aktualizáló) partnereinknek az utolsó frissítéstől számított EGY ÉVIG a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálati segítségnyújtást térítésmentesen biztosítjuk.

Kik vehetik igénybe a support szolgáltatást?

  • Ezt a szolgáltatást az informatikai rendszerek folyamatos fejlődése és megújulása okán 2018/1-es vagy ennél frissebb programmal rendelkező ügyfeleink számára tudjuk biztosítani. 2017/4-es és korábbi verziók esetén, illetve VIKING - KIVI - KING programok mindennemű supportját megszüntettük.

Mennyibe kerül?

  • Esetenként* 15 000 Ft + Áfa / Minden megkezdett félóra

Hogyan vehető igénybe?

  • Megrendelhető a webshopon keresztül, ez esetben bankkártyás fizetés lehetséges. Majd a sikeres bankkártyás fizetés után hívják műszaki ügyfélszolgálatos kollégink egyikét.
     

MEGRENDELEM

 

  • Amennyiben a bankkártyás fizetési opció nem megfelelő önök számára, úgy vegyék fel a kapcsolatot értékesítő kollégáink egyikével!
    Ez esetben a folyamat kicsit bonyolultabb lesz, küldenek az önök számára egy díjbekérőt, majd a fizetési jóváhagyás egyeztetése után tudják hívni műszaki ügyfélszolgálatos kollégáink egyikét.

 

 

Itt olvashat a szolgáltatás részletes ismertetéséről:
TOVÁBB A TERMÉK LEÍRÁSRA

 

 


Kérdése van?
Király Gergő
Király Gergő
Értékesítési ügyintéző
gergo.kiraly@terc.hu
+36 70 670 5198
Mátrai Zsófia
Mátrai Zsófia
Értékesítési ügyintéző
zsofia.matrai@terc.hu
+36 20 318 3683
Kuti Krisztina
Kuti Krisztina
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs, oktató
support@terc.hu
+36 70 670 5195
Szakács Sándor
Szakács Sándor
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 70 670 5193
Lóczi Miklós
Lóczi Miklós
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs, oktató
support@terc.hu
+36 20 401 5434
scrollUp