logo

Miért frissítenék?

Frissítés: új program, friss tételek, aktuális anyagár!

 

Hogyan frissíthet?

Van lehetőség a programból a megjelent legfrissebb verzióra frissíteni programrendszerüket, viszont azt érdemes tudni, hogy mivel ez egy offline program, így a frissítések mindig manuálisan történnek.

Frissítés lépései a programon belülről

  • 'Főmenüből' nyissa meg az 'Ügyfélszolgálat' menüpont alkalmazást
  • 'Fájl' menü- 'Tulajdonos névváltoztatás átvezetése (TercKsg.ini módosítása)' - 'Internetről' opció

Amennyiben negatív visszajelzést kap az 'INI' állomány letöltéséről, keresse műszaki ügyfélszolgálati munkatársainkat.

Amennyiben pozitív, úgy az 'OK' gombra kattintva tovább léphet, majd a megjelenő 'Névjegy' ablakot zárja be nyugodtan. (még nem a friss adatokat fogja tartalmazni, mindenképpen végezze el a következő menüpontot is)

  • 'Fájl' - 'Adattár beállítása a TercKsg.ini-ből'

Ebben az esetben is kap egy visszaigazolást a beállítás sikerességéről, melynél ugyaz az eljárás, mint az előző esetben.

Az itt megjelenő 'Névjegy' ablak már a frissített adatokat fogja tartalmazni, kérjük ellenőrizze ezeket, amennyiben nem látja az adattár frissíthető időszakát, úgy szintén keresse műszaki ügyfélszolgálatos kollégáinkat, vagy ellenőrizze befizetését.

  • 'TERC VIP programcsomag' - 'Legfrissebb programcsomag telepítése' - 'A programból automatikusan'

Frissítéssel kapcsolatban egy videóval is segítjük ügyfeleinket

Videó megtekintése >>

Mégis miért érdemes frissíteni?

 

Tételek, tételárak frissítése

Sokan azt gondolják, hogy az árakat úgy is egyedileg költségvetésenként adják meg, a normaidők nem változnak, akkor miért kellene frissíteni? Nem célunk minden gyártó, minden termékét bedolgozni az adattárunkba, mert a több mint 1 millió féle anyag egy használhatatlan és karbantarthatatlan adatbázist hozna létre. A TERC Kft. fő célja, hogy ne legyen olyan technológia, amely ne lenne benormázva az ÖN normarendszerbe. E célkitűzéstől még messze járunk, és valószínű, hogy sohasem fogjuk elérni, de évente 10 000 – 20 000 tétel, tételváltozat kerül normázásra, új munkanemek, fejezetek jelennek meg. Természetesen az anyagárak és az adattárban található több mint 318 000 tétel karbantartása is fontos de napról napra egyre nehezebb feladatot jelent munkatársaink számára.

 

Program javítások, frissítések

A kompatibilitás egy duplán fontos szempont. Általában a programok lefelé nem kompatibilisek egymással, hisz az új fejlesztések nem jelenhetnek meg a régi szoftverekben. Igaz ez az operációs és a fejlesztő rendszerekre is, amelyek az eltelt években egyre sűrűbben változnak és saját magukkal sem kompatibilisek. Azaz ha rákényszerül egy gépcserére és új operációs rendszert kap, akkor a régi jó programok nem biztos hogy fognak futni az új környezetben.

Egy hasonló kellemetlen szituáció, ha olyan költségvetést kap a felhasználó, amelyet az Ő rendszere nem tud olvasni! A több mint 20 000 programfelhasználó észrevételei, javaslatai és saját elképzelésünk alapján folyamatosan fejlesztjük a program tudását megőrizve a használhatóságát és utat próbálunk mutatni, hogy holnap talán hogy is fog működni a költségvetés készítés.


Kérdése van?
Király Gergő
Király Gergő
Értékesítési ügyintéző
gergo.kiraly@terc.hu
+36 70 670 5198
Kuti Krisztina
Kuti Krisztina
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs, oktató
support@terc.hu
+36 70 670 5195
Bényász Levente
Bényász Levente
Műszaki ügyfélszolgálati szakértő
support@terc.hu
+36 20 432 0107
Lóczi Miklós
Lóczi Miklós
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs, oktató
support@terc.hu
+36 20 401 5434
Nagy-Bátori Mónika
Nagy-Bátori Mónika
Ügyfélkapcsolati munkatárs
monika.nagy-batori@terc.hu
+36 20 569 9441
Kovácsné Balogh Krisztina
Kovácsné Balogh Krisztina
Ügyfélkapcsolati munkatárs, oktatásszervező
krisztina.balogh@terc.hu
+36 30 372 7387
scrollUp